Orkiestra Estońskiej Akademii Muzyki i TeatruYoung Euro Classic 2023
Minęło ponad 20 lat, od kiedy czołowa orkiestra z Estonii zadebiutowała na Young Euro Classic. W tym roku zespół po raz kolejny daje głos różnorodności sceny muzycznej swojego kraju, wykonując utwory tak uznanych kompozytorów, jak Arvo Pärt i Eduard Tubin, a także wschodzącej gwiazdy, jaką jest Alisson Kruusmaa. Wybierzcie się z nami w podróż pełną magii i wielkiej miłości do swojej ojczyzny.