Ukraińska Młodzieżowa Orkiestra SymfonicznaYoung Euro Classic 2023
Ten zespół to coś więcej niż tylko muzyczna promocja młodych talentów - dzięki projektowi "Music for the Future" wraz ze Słoweńską Młodzieżową Orkiestrą dają młodym artystom perspektywy i szansę. Pokazują to także w programie tegorocznego festiwalu Young Euro Classic z zupełnie nową kompozycją na flet i orkiestrę Bohdana Froljaka i V symfonią Beethovena.