Jestem architektem swojego życia
Aaron, poruszony lekkim trzęsieniem ziemi, twierdzi, że zostało ono spowodowane przez człowieka. Szuka potwierdzenia swoich przypuszczeń i coraz mocniej zanurza się w świat zwolenników teorii spiskowych.