Jeanne jest młodą wdową, troskliwą matką i przykładną panią domu. Samotnie wychowuje nastoletniego syna, a jej życie toczy się monotonnym, uporządkowanym trybem. Ale obok zwykłych zajęć domowych, stałym, choć sekretnym elementem w jej rozkładzie dnia, są wizyty męskich klientów. Kiedy jeden z nich narusza ustalony porządek w Jeanne coś pęka...