Język i sztuczna inteligencjaPiękne obietnice
Co nas uszczęśliwia, a co nie daje nam spać w nocy? Wybierzmy się w podróż po Belgii, by zapytać o to jej mieszkańców i mieszkanki – rolników, kosmetyczki, nauczycieli, aktywistów, czy kierowców autobusów. Zadamy im pytania o codzienność, oczekiwania, politykę i demokrację.