Zobacz Lech Wałęsa 52 min Zobacz program
Kim jestem? Pochodzę ze wschodu UE, sezonowo pracuję na zachodzie, kradnę pracę miejscowym i zaniżam stawki na rynku? Wiele osób odpowie, że to Polak lub Węgier pracujący na budowie we Francji lub w Niemczech. Jednak czy te twierdzenia są uzasadnione?