Czy UE to królestwo lobbystów?
Bruksela jest jedną ze światowych stolic lobbingu – pracuje tu 35 tysięcy lobbystów. Reprezentują firmy i organizacje, które próbują wpływać na europejską politykę, by bronić własnych interesów. Czy dzieje się to ze szkodą dla obywateli? A może istnieją lobbyści, którzy działają na naszą korzyść?