Czy UE będzie miała swoją armię?
Po kilku dekadach wojna powróciła do Europy. Choć niektórzy uważają, że sytuacja w Ukrainie nam nie zagraża, państwa członkowskie zaczęły się zbroić. Ale czy sytuacja za naszą wschodnią granicą może doprowadzić do odrodzenia się dawnej idei – tej o budowie europejskiej armii?