SchizofrenicyPrawda czy fałsz?UE jest niepotrzebna
Dla wielu osób Unia Europejska jest bezcielesnym monstrum, który działa w interesie eurokratów, a nie obywateli. Ale czy to takie czarno-białe? Przecież bez UE praca, nauka, a nawet wyjazd na wakacje za granicę byłyby trudniejsze. I co z unijnymi funduszami na rolnictwo, kulturę i infrastrukturę?