Język i sztuczna inteligencjaPrawda czy fałsz?Kultura europejska nie istnieje!
Europa jest wynikiem procesu, który ponad 2,5 tysiąca lat temu rozpoczęli Grecy i Rzymianie. Prowadząc podboje na całym kontynencie, szeroko rozpropagowali kulturę, która następnie ewoluowała w zależności od terytorium. Kolejne zmiany zachodziły na przestrzeni wieków poprzez wpływy handlowe, religijne czy artystyczne. Jak dziś wygląda ten kulturowy amalgamat?