Nice to meet you: Polska
Unia Europejska ma wiele regulacji dotyczących naszego życia codziennego: od długości urlopu macierzyńskiego, przez obowiązkowe przerwy dla kierowców ciężarówek, po prawidłowy rozmiar pizzy. Nie wspominając już o niesławnym micie o prostowaniu bananów… Ale czy UE naprawdę wtrąca się do wszystkiego? I kto decyduje o tych regulacjach?