Na ratunek demokracji
Czy Belgia zna remedium na rozczarowanie i demotywację wyborców? Kraj ten, kojarzony z biurokracją i skandalami finansowymi, jest też pionierem w zakresie innowacji demokratycznych. Jakie są ich rzeczywiste skutki i jakie wnioski można z nich wyciągnąć? Czy możemy rozważyć odtworzenie ich na większą skalę, by uratować demokrację w innych krajach?