Prywatne loty - wspólny problem
Znacie kogoś, kto lata odrzutowcem? W dobie kryzysu klimatycznego prywatne loty to indywidualny luksus, za który wszyscy srogo zapłacimy. Mimo tego zainteresowania prywatnymi odrzutowcami rośnie. Nasze ekipa śledcza zagłębia się w ten ekskluzywny świat, w którym priorytetami są wygoda, szybkość i blichtr.