Belgia i Maroko: fatalne zauroczenie
Skandal korupcyjny „Katargate” wstrząsnął Parlamentem Europejskim. Dochodzenie ujawniło, że to Maroko było krajem najbardziej zaangażowanym w brudne łapówkarskie interesy. Ekipa śledcza telewizji RTBF przez 8 miesięcy badała działania dyplomacji marokańskiej w Belgii. Z ich reportażu wyłania się obraz powiązań opartych na lobbingu, kampanii dezinformacyjnej i zastraszaniu – praktykach, które godzą w europejską demokrację.