Renaud CapuçonWielkanocny festiwal Aix-en-Provence 2023
Wielkanocny Festiwal w Aix-en-Provence ma już dziesięć lat! Aby stylowo zakończyć tę jubileuszową edycję, impreza daje carte blanche francuskiemu skrzypkowi Renaudowi Capuçonowi. W programie dwa koncerty Bacha i trzy Vivaldiego.