Gaetano Donizetti: Bastarda (2/6)Królewska podróż
Podczas odwiedzin u ukochanego, Elżbieta zostaje uwikłana w trójkąt miłosny, który przypomina jej sytuację z przeszłości, kiedy to jej matka miała miłosną konkurentkę - co miało zgubne skutki. Wyjątkowy serial operowy opowiadający o życiu Królowej Dziewicy do muzyki Gaetano Donizettiego. Odcinek drugi: Królewska podróż...
...w którym Elżbieta w czasie swojej królewskiej podróży zatrzymuje się w zamku Leicester. Poznajemy jej wielką miłość, Roberta Dudleya, hrabiego Leicester, który potajemnie poślubił Amy Robsart. Tworzy się trójkąt miłosny przypominający sytuację z przeszłości, kiedy to Jane Seymour była miłosną konkurentką matki Elżbiety, Anny Boleyn.