Czarodziejska góra
"Czarodziejska góra" Tomasza Manna ukazała się w listopadzie 1924 roku. André Schäfer zaprasza w podróż do świata tej klasycznej powieści XX wieku i podkreśla jej zaskakującą nowoczesność i aktualność.