Luigi MadonnaTime Warp 2023
Luigi Madonna jest znany na elektronicznej scenie już od ponad dwóch dekad. Inspirują go dźwięki z rodzinnych Włoch, które splata z minimal techno. Nie stroni też od eksperymentów. Dajcie się zaskoczyć!