Adriatique - Time Warp 2023Nina KravizTime Warp 2023
Gwiazda największych światowych festiwali muzycznych oraz uznana producentka i założycielka wytwórni płytowych трип (trip) i Galaxiid, syberyjska artystka Nina Kraviz jest dziś jedną z wiodących gwiazd muzyki elektronicznej.