AdriatiqueTime Warp 2023
Za Adriatique stoją dwaj DJ-e i producenci, Adrian Shala i Adrian Schweizer. Odkąd poznali się w Zurychu w 2008 roku, są nierozłączni, połączeni przyjaźnią i wspólną drogą artystyczną. Duet tworzy obecnie jeden z odnoszących największe sukcesy zespołów na scenie house i techno.