Zobacz Adam Beyer Time Warp 2023 123 min Zobacz program
KiNK to bułgarski DJ Strahil Velchev. Bawi się gatunkami i podgatunkami, nie przejmując się tym, co akurat jest modne. Bo kto powiedział, że techno i house’a nie da się połączyć z funkiem?