Deep PurpleJazzopen Stuttgart 2023
Od 1968 r. Deep Purple to ambasadorzy hard rocka - nie tylko przyczyniają się do popularyzacji, ale i definiowania gatunku. Wierne rzesze fanów podążają za nimi od dekad, dołączają do nich podczas wszystkich tras koncertowych. Po odejściu Steve'a Morse'a w 2022 r., zespół składa się obecnie z Dona Aireya, Iana Gillana, Rogera Glovera, Iana Paice'a i Simona McBride'a. 3 lata od wydania "Whoosh!' znów stają na scenie - tym razem podczas Jazzopen w Stuttgarcie.