"Niemieckie Requiem" Johannesa Brahmsa
Cory Wong - gitarzysta z Minneapolis - jest człowiekiem z innej epoki, a sam siebie określa mianem "hype mana". Oprócz tego, że jest doskonałym gitarzystą, autorem piosenek i producentem, nie stroni od robienia rozkosznych i oldschoolowych żartów przed publicznością. Cokolwiek robi, zawsze robi to z takim samym zapałem i energią. A świadkiem tego jest scena w Stuttgarcie.