Arturo SandovalJazzopen Stuttgart 2023
Arturo Sandoval jest prawdopodobnie najbardziej znanym kubańskim muzykiem jazzowym. Protegowany mistrza Dizzy'ego Gillespiego, trębacz, pianista i kompozytor od dziesięcioleci jest jednym z najbarwniejszych instrumentalistów na scenie improwizacyjnej. Słynie z energicznych występów i wysokich dźwięków, które wydobywa ze swojej trąbki.