Re: - Kryzys mieszkaniowy w IrlandiiSharon StoneInstynkt przetrwania
Sharon Stone stała się gwiazdą dzięki roli w Nagim instynkcie, jednak ta rola na długie lata zaszufladkowała ją jako symbol seksu. Przez całą karierę stykała się z jawną mizoginią, z którą walczyła m.in. domagając się równego traktowania i równych płac. Po przerwie spowodowanej problemami zdrowotnymi, kariera Sharon Stone znów nabrała kolorów, a ona objawiła się jako jedna z najbardziej uzdolnionych aktorek w historii Hollywood.