Przy stole
Jesień w Uzbekistanie to sezon na dynie, persymony i pigwy. Prawie każdy Uzbek uprawia te rośliny w przydomowym ogródku. Kuchnia uzbecka jest związana z historią kraju, przez który przechodził Jedwabny Szlak.