Harry GruyaertW pogoni za kolorem
Harry Gruyaert stał się pionierem europejskiej fotografii kolorowej nie tylko dzięki swojemu talentowi, lecz również odwadze. Sprzeciwił się swej surowej katolickiej flamandzkiej rodzinie i pomimo zakazu ojca opuścił kraj i wyruszył w podróż, która trwała całe życie. Przedstawiamy portret zatroskanego wędrowca i duszy wiecznie poszukującej obrazów.