Zaproszenie do podróżyCinema Paradiso Sycylia
Odnoszący sukcesy włoski filmowiec dowiaduje się o śmierci kamerzysty z rodzinnej wioski. W "Cinema Paradiso" Giuseppe Tornatore opowiada historię tego filmowca – dziecka z biednej rodziny, które w kinie znajduje ucieczkę od codzienności. Spoglądamy przez obiektyw Tornatore, który z radosną czułością filmuje swoją rodzinną Sycylię i jej mieszkańców.