TAPE - Nicki MinajUzi FreyjaKoncert w hammamie
Zawsze marzyliście o tym, by pójść na koncert w szlafroku? Hip-hopowy duet Uzi Freyja spełnia te marzenia! Zapraszamy na wyjątkowe show w łaźni parowej.