Sting w Panteonie - 50-lecie radia FIPPixiesKoncert w paryskiej Olympii
Where is my mind? Czy nadal słuchacie tego kawałka Pixies? Jeśli tak, to musicie zobaczyć ich koncert w legendarnej paryskiej sali koncertowej Olympia! Nasi amerykańscy ulubieńcy wykonują klasyki i nowe utwory.