Hannover Klassik Open Air 2023Arie i uwertury od Mozarta do Verdiego
"Od Wiednia do Rzymu" to tytuł programu, w którym pojawią się fragmenty największych dzieł operowych od Wolfganga Amadeusza Mozarta do Giacomo Pucciniego. Orkiestra gra klasyki pod batutą Corneliusa Meistera - jednego z najbardziej rozchwytywanych dyrygentów. Zaśpiewa australijska sopranistka Nicole Car i kanadyjski baryton Etienne Dupuis - artyści muzycznie współgrają nie tylko na słynnych scenach operowych, ale także w życiu prywatnym jako małżeństwo. Na scenie pojawia się także tenor Xabier Anduaga. Wspólnie wykonają uwertury, arie i duety Mozarta, Leoncavalla, Donizettiego, Verdiego i Pucciniego.