VII Symfonia Mahlera
Orkiestra Symfoniczna Radia Bawarskiego jest zakochana w Mahlerze już od lat 60., kiedy hołd mistrzowi oddawał Rafael Kubelik, a Mariss Jansons, Bernard Haitink i Colin Davis kontynuowali tę tradycję. Z okazji tegorocznej edycji Festiwalu Mahlera inny miłośnik austriackiego kompozytora – Brytyjczyk Daniel Harding – poprowadzi orkiestrę podczas koncertu na jego cześć.