Zobacz Camille i Julia Berthollet Bracia i Siostry 15 min Zobacz program
„Nauczyła mnie zaufania i odpowiedzialności za rodzinę” – mówi raper OG Keemo o swojej siostrze Iman Rahel Martin. Rodzeństwo z pokorą spogląda wstecz na swoją podróż przez życie i wzajemną relację. Szczególnie ważne są dla nich momenty, w których więź pomogła przetrwać ciężkie chwile.