Wana & Hila LimarBracia i Siostry
„Kto się czubi, ten się lubi” – tak można opisać relację sióstr Wany i Hili Limar. Wana jest influencerką, a Hila aktywistką, obie mieszkają w Niemczech, a urodziły się w Afganistanie. Dzięki różnicom w charakterach siostry nauczyły się konstruktywnie kwestionować to, co robią.