Zobacz Camille i Julia Berthollet Bracia i Siostry 15 min Zobacz program
Kiedy tworzą, nie muszą ze sobą rozmawiać. Jednak gdy w tle pojawiają się nowe pomysły albo wątpliwości, bliźniacy Heiko i Roman Lochman mogą rozprawiać o nich godzinami. I dotyczy to nie tylko ich działalności na YouTubie czy muzyki, ale całego życia.