Emil & Oskar BeltonBracia i Siostry
Są niemal identyczni. Ale tylko z zewnątrz. W rzeczywistości bliźniaków Belton, uważanych za nowe gwiazdy niemieckiego kina, różni bardzo wiele. Jednak jeden nie istniałby bez drugiego i wiedzą to już od dzieciństwa.