CheriseElbjazz Festival 2023
W 2021 r. Brytyjka Cherise stała się prawdziwą sensacją świata R&B dzięki singlowi "Remedy". Artystka idąc śladem Erykah Badu i Jill Scott, łączy elementy néo-soulu z wpływami jazzu. Jak sama mówi, "celebruje wszystkie style muzyczne, które kocha, bez przywiązywania się do jednego gatunku". Jej sukces wynika bez wątpienia z delikatnego, czasem dosadnego, ale zawsze bardzo emocjonalnego wokalu.