Zobacz Pałace nocy Moulin Rouge Ostatni dzień 27 min Zobacz program
Paramount Ballroom, mekka nocnego życia Szanghaju, był świadkiem wielu intryg i dramatów - tancerz Chen Manli został tam zamordowany w 1940 roku w tajemniczych okolicznościach. W 1949 komuniści przekształcili go w kino. Przez lata opuszczony, Paramount dziś znów zachwyca swoim wystrojem, a na parkiet wrócili tancerze.