Femme fatale w sztuce - Mit i jego dekonstrukcjaZaproszenie do podróżySzkocja Kena Loacha
Kino Loacha jest jak walka bokserska: reżyser konfrontuje nas z ludzkimi nieszczęściami nie dbając ozdobniki. Surowy ton przełamuje jednak humorem. Ważną postacią w jego filmach jest sama Szkocja, jej krajobrazy i pogoda. Wyruszamy tam, by lepiej zrozumieć kino Kena Loacha. Nasza podróż rozpoczyna się w pachnącym whisky Glasgow.