Brandt Brauer FrickBerlinale 2023
Brandt Brauer Frick: trzy nazwiska, jeden projekt i nieskończone możliwości. Ci trzej artyści łączą electro z instrumentami akustycznymi, tworząc sety pełne rytmów i niespodzianek.