Zeal & ArdorSummer Breeze 2023
Kiedy Szwajcar Manuel Gagneux wpada na szalony pomysł połączenia czarnej muzyki z black metalem, nie ma pojęcia, że wywróci scenę muzyczną do góry nogami! Ma jeszcze jedną myśl, i kolejną, i kolejną... Pospiesznie zakłada Zeal & Ardor - ich królestwem jest teren awangardowego metalu. Dzięki brzmieniu, którego nigdy wcześniej nie słyszano, zespół znikąd zachwycił świat muzyki. I jest zdumiony ponad wszelką wątpliwość do dzisiaj! Nie ma się co dziwić - nigdy nie wiadomo, co zrobią dalej, więc spotkanie z nimi jest zawsze inną i elektryzującą ceremonią.