Amenra
Od albumu "The End Of Heartache" metalcore'owi bardowie z Massachusetts zachwycają fanów na całym świecie. I są w tym nie do zatrzymania! Wokal Jessie Leach wyróżnia się na tle innych głosów hardcore'u, kolejnym wyjątkowym talentem jest perkusista Adam Dutkiewicz. W pewnym momencie show przechodzi na gitarę i nadaje zespołowi brzmienie, które znamy i kochamy: złożone, różnorodne i ciężkie jak diabli. Podczas Summer Breeze dali taki pokaz, że serca kilku tysięcy metalowców zabiły szybciej.