Dying FetusSummer Breeze 2023
Wszystkie co dobre, chodzi trójkami. Dying Fetus - trio tworzone przez Johna Gallaghera, Seana Beasleya i Treya Williamsa - najpierw szaleje w podziemiu, a następnie inwestuje całą swoją energię w scenę ekstremalnego death metal/grindcore'u, której już bodaj nigdy nie opuści. Ponieważ to, co trójka przynosi ludziom, to brutalna i nieskazitelna prawda spod nieuchwytnej pracy palców. Tej prawdzie nie sposób się oprzeć, sami się o tym przekonajcie!