Amenra
Wolfheart tworzą wysoce melodyjne i chwytliwe muzyczne perły - można by nawet pomyśleć, że nigdy nie robili nic innego. Od 2012 r. zespół jest kolejną gwiazdą na niebie fińskiego melodyjnego death metalu. Również na arenie międzynarodowej zespół ze swoim zimowym, mroźnym brzmieniem jest uważany za jeden z najbardziej obiecujących kapel na scenie.