Amenra
Wraz z "Sorcery & the Mystical Gate of Reincarnation" z 1998 r. Kataklysm położył podwaliny pod swoje piekielnie szybkie brzmienie i techniczną finezję. Do dziś jest to znak rozpoznawczy zespołu. Przełom nastąpił w 2002 r. wraz z "Shadows and Dust". Od tego czasu Kataklysm regularnie zachwyca fanów, znawców sceny i inne sławy death metalu. Kanadyjczycy zapowiedzieli nowy materiał. Przy odrobinie szczęścia odwiedzający Dinkelsbühl będą mogli przekonać się, jak brzmi on na żywo.