Jordi Savall"Eine kleine Nachtmusik" i Requiem Mozarta
Tylko Mozart mógł dokonać wyczynu skomponowania mszy za zmarłych, która stałaby się jednym z najsławniejszych dzieł klasycznych naszego świeckiego świata. Le Concert des Nations, pod dyrekcją Jordi Savalla, wykonuje arcydzieło austriackiego kompozytora w ramach Tygodnia Mozarta 2023. W programie znalazła się również słynna "Eine kleine Nachtmusik" - Serenada na orkiestrę smyczkową G-dur nr 13.