Alice Merton & Frankfurt Radio Big Band
Wokalistka Alice Merton wydała w 2022 roku swój drugi album studyjny, S.I.D.E.S.. W utworach, które są jednocześnie chwytliwe i melancholijne, odnosząca międzynarodowe sukcesy artystka zastanawia się nad czasami kryzysu, takimi jak pandemia COVID-19, a także nad swoimi wątpliwościami i poczuciem bezbronności. W tym występie towarzyszy jej Frankfurt Radio Big Band.