Lukrecja BorgiaCórka papieża
Czy Lukrecja Borgia, wykorzystywana przez swojego ojca, papieża Aleksandra VI i brata Cezara Borgię do celów politycznych, była rzeczywiście kazirodczą zbrodniarką i bezwzględną trucicielką jak ją przedstawiano w późniejszych wiekach? Kim była naprawdę?