Zaproszenie do podróżyDiana Gabaldon w Szkocji
Szkocka saga “Outlander” Diany Gabaldon nie daje się łatwo zaszufladkować. To po części romans, a po części historyczna epopeja zaprawiona sporą dawką fantasy. Główną bohaterką jest angielska pielęgniarka, która przenosi się z XX wieku dwieście lat wcześniej, w sam środek wojny o niepodległość Szkocji. Udajemy się do Szkocji, by jeszcze raz przeżyć tę historię i poznać drugiego najważniejszego bohatera powieści – spektakularne szkockie krajobrazy.