Walter Braunfels - Die Vögel
Giselle to balet, który na przestrzeni dekad wszedł do klasyki romantycznego repertuaru, a choreografię do niego tworzyli legendarni mistrzowie. Martin Chaix prezentuje w Ballet de l'Opéra national du Rhin bardzo współczesną interpretację tego dzieła, na miarę dzisiejszych realiów.